کسب و کار

یک نماینده فروش حرفه ای خبره HubSpot شوید

یک نماینده فروش حرفه ای خبره HubSpot شوید

تقاضا برای نقش‌های فروش فقط در حال رشد است. با توجه به

db8cdaa9 d986d985d8a7db8cd986d8afd987 d981d8b1d988d8b4 d8add8b1d981d987 d8a7db8c d8aed8a8d8b1d987 hubspot d8b4d988db8cd8af 667255964b42a<595di>pwx,”>به همین دلیل است که آکادمی HubSpot با Coursera، معتبرترین منبع آموزش آنلاین جهان، همکاری می‌کند تا گواهینامه حرفه‌ای نماینده فروش HubSpot را برای شما به ارمغان بیاورد – یک دوره آموزشی توسعه حرفه‌ای پنج دوره برای هر کسی که به دنبال پیشرفت در نقش فروش جدید است. مهارت‌های فروش آنها، یا تحت تأثیر قرار دادن کارفرمایان بالقوه.

با این آموزش، پنج گواهینامه رسمی آکادمی HubSpot و یک گواهینامه Coursera را برای به اشتراک گذاشتن در LinkedIn و ذکر آن در رزومه خود دریافت خواهید کرد – همراه با هزاران بینش ارزشمند و تمرین کاربردی که به شما کمک می کند تا هوش فروش خود را بهبود ببخشید.

>

آماده ای برای شروع یک شغل در فروش؟ شروع به یادگیری

کنید

نماینده فروش حرفه ای HubSpot باشید.

برای اینکه یک حرفه ای در فروش مدرن باشید، باید با ابزارها و فرآیندهای مورد نیاز برای مدیریت فروش مولد و روابط مشتری آشنا باشید. اینجاست که گواهینامه نماینده فروش HubSpot وارد می‌شود. این دوره آموزشی می‌تواند مهارت‌ها، دانش و نفوذی را در اختیار شما قرار دهد تا در یکی از حوزه‌های در حال رشد، نقشی در فروش داشته باشید.

با این گواهینامه ترکیبی، می‌توانید تنها در پنج ماه از مبتدی به آماده‌ی کار بروید — به علاوه، هیچ تجربه‌ای لازم نیست. این دوره ها همچنین یک نقطه شروع عالی برای نمایندگان فروش فعلی است که به دنبال گسترش مجموعه مهارت های خود و تسلط بر فروش ورودی هستند.

همان‌طور که اشاره کردم، این آموزش مجموع پنج دوره است – که توسط کارشناسان HubSpot توسعه یافته و پایه‌های مورد نیاز برای پیشرفت در هر نقش فروش را پوشش می‌دهد – که هر کدام پس از اتمام گواهینامه خاص خود را دارند. دوره های در حال پیشرفت عبارتند از:

  • فعال سازی فروش

  • فروش ورودی
  • مدیریت رهبری با HubSpot
  • گزارش فروش با HubSpot
  • مدیریت فروش بدون اصطکاک

و یک گواهینامه Coursera اضافی.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

درباره اصول فعال سازی فروش و اینکه چگونه فروش و بازاریابی می توانند برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان بالقوه با یکدیگر همکاری کنند، آشنا خواهید شد. و چگونه، با کمک اهداف فروش مبتنی بر داده و محتوای مؤثر، می‌توانید به اهداف خود برسید.

مهارت هایی که در این برنامه به دست خواهید آورد، اصولی را که باید بدانید را به شما می آموزد. در پایان این آموزش، می‌دانید چگونه اثربخشی فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید و از داده‌ها برای اندازه‌گیری موفقیت خدمات مشتری خود استفاده کنید.

«وقتی یک فروشنده فردی چشم انداز ورودی را جلب می کند، می تواند کارهای بزرگی انجام دهد، اما پتانسیل آنها به شدت تقویت می شود وقتی رهبران و تیم های آنها نیز متعهد به اقدامات ورودی باشند. و هنگامی که فقط تیم فروش نیست، بلکه زمانی که کل سازمان متعهد به ارائه خدمات به مشتریان در کل سفر خریدار باشد، آنگاه ورودی واقعاً برای شرکت و مشتریانش تحول آفرین می شود. هر دوره شامل یک پروژه و وظایفی است که می توانید مهارت های خود را به صورت عملی به کار ببرید. این وظایف مستقیماً به مهارت هایی که باید در کار استفاده کنید، قابل انتقال هستند.”

-کایل جپسون

مقدار

فعال‌سازی فروش بهترین شیوه‌ها، دانش، ابزارها و منابع مورد نیاز برای موفقیت را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد. در دنیایی که خریدارانی با دانش و اطلاعات بیشتری دارد، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

حدود 50 درصد از زمان فروش صرف جستجوی غیرمولد می شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مکالمات سازنده تری داشته باشید و ارزش را سریعتر ارائه دهید. فروش یک بازی نتیجه است، اما برای به دست آوردن نتایجی که می خواهید، نیاز به یک استراتژی درست است. 84% از نمایندگان فروش زمانی به سهمیه خود دست می یابند که کارفرمایشان بهترین استراتژی فروش را در کلاس خود بکار گیرد.

با حصول اطمینان از داشتن آنچه نیاز دارید – نه تنها آنچه لازم است، خود را برای موفقیت آماده کنید. انگیزه، جاه طلبی و توانایی که در حال حاضر دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گواهینامه هایی برای اثبات آن داشته باشید.

به درخشش رزومه خود کمک کنید. بهترین راه برای ورود به یک زمینه جدید، شروع با یادگیری است. با گواهینامه حرفه ای نماینده فروش Coursera، دانش و ابزارهایی برای موفقیت خواهید داشت — دریافت گواهینامه.

hubspot sales representative professional certificate with coursera

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا